Goede aankomst op Christchurch

26 januari 2016 - Lincoln, Nieuw-Zeeland

Om 16.15 u (lokale tijd), in NL om 4.15 u, veilig geland op Christchurch. Drie stops van ca 1,5 uur. Eigenlijk best lekker steeds even de benen strekken.

Bergketen Zuidereiland

Mooi aankomst boven de Oostkant van Zuidereiland als je vanaf Sydney binnenkomt. Zie ook wat andere foto's met commentaar. Meest opvallend was dat ze me er bij de douane wel uitpikten. Kijken wat die Wageninger komt doen. Doe jij je koffer maar eens open... gelukkig geen gras erin, maar wel boekjes over gras. En als je dan verteld dat je komt voor DairyNZ bij Lincoln-University dan ben je welkom! Erg vriendelijk. Zo werd ik ook ontvangen bij Ina thuis. Daar mijn eerste nacht en morgen naar Lincoln voor eerste kennismaking en woonruimte en woonomgeving verkennen.

Het is na enkele zeer warme dagen weer echt 'gras' weer. Graag of 16 en in de avond een buitje. Komende dagen ook, daarna wordt het beter. Toch al snel 10 graden meer dan in NL en heel opvallend....alle bomen hebben blad!

1. Carina:
    26 januari 2016
    Leuk, ik ga je weken lekker volgen. Een plek die op mijn lijstje staat voor ooit.
    Veel plezier de komende tijd!!
  2. Pieter en Joke:
    26 januari 2016
    Fijn te weten dat je een goede reis hebt gehad,hier is het vandaag ook lekker weer gisteren zelfs even van de zon genoten,.
    Succes met alles daar groetjes Pieter en Joke
  3. Judith:
    26 januari 2016
    Ha, mooi dat je er bent! Geniet van deze unieke ervaring en veel succes en plezier! Hier al in geen maanden gras meer gezien.... En groeten aan Ina!
  4. Henk en willemien overgoor:
    Hoi Bert,
    Fijn dat je goed bent aangekomen.
    We wensen je veel succes de komende tijd. Geniet ervan

Henk en Willemien
  5. Helen:
    26 januari 2016
    Hoi Bert, fijn dat je veilig bent aangekomen en dat de stops goed zijn uitgepakt. In dit geval dus een gezonde vlucht als je zo vaak je benen kan strekken. Veel succes met alles en geniet van het supermooie land. Kijk je wel een beetje uit voor de Orks! Groetjes, Helen
  6. Barend Meerkerk:
    Hoi Bert,

Fijn dat je er bent. Geniet ervan, en blijf maar mooie ervaringen en belevenissen sturen!!

Veel plezier!

Barend