Het inpakken begint!

21 januari 2016

Het aftellen is nu wel echt begonnen. Nog één dagje werken. Lijstjes maken wat mee moet, en alvast naast de koffer leggen van een aantal spullen.

Buiten is het guur, kil en een winterse omgeving. Hoe anders is het nu in NZ als je het weerbericht op de App bekijkt.

Zondag avond hoop ik te vliegen. Eerst naar Dubai en vandaar door naar Bankok, Sidney en dan Christchurch.Winter in de Polder

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. De familie Sijtma, Rutten-Noord:
    21 januari 2016
    Heel leuk! Succes met je vlucht, maar die vergeet je zodra je dat prachtige land ziet geniet!
  2. Ella Philipsen:
    21 januari 2016
    Wens je een goede vlucht, heel veel plezier en lekker genieten van deze unieke kans!! Alle mogelijkheden om nieuwe dingen te zien en te doen maken je vast een ervaring rijker. Misschien na terugkomst een nascholingscursus Engels voor mij?
  3. Pieter en Joke:
    23 januari 2016
    Een hele goede reis,en een mooie tijd ,geniet ervan ,
  4. Hanny de Rooij:
    23 januari 2016
    Leuk dat je een blog bij gaat houden. Die gaan we natuurlijk op de voet volgen! Hele goede vlucht toegewenst.
  5. Annie aarnink:
    24 januari 2016
    Een heel goede reis en mooi dat we d.m.v deze blog op de hoogte blijven waar je mee bezig bent
  6. Bep en Izaak:
    25 januari 2016
    Goede reis en een mooie tijd, kom je ook nog in Tasmanie? Onze neef zit daar, heel erg droog.. Veel branden. Izaak en Bep.
  7. Hanny, Joran en Corrine:
    25 januari 2016
    Wij zijn benieuwd hoe het daar is.
  8. Nelleke Meindertsma:
    25 januari 2016
    Hopelijk een goede reis gehad, veel werkplezier.